مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:102024-01-09سياسي

محسن سراوانی هیچ ارتباطی با دفتر مقام معظم رهبری نداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنا بر پیگیری ها فردی با نام محسن سراوانی ارتباطی با دفتر رهبرانقلاب نداشته و اساسا تا کنون پستی تحت عنوان «مشاور جوان» در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود نداشته است.

- بنا بر پیگیری های خبرنگار فارس فردی با نام محسن سراوانی ارتباطی با دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی نداشته و اساسا تا کنون پستی تحت عنوان مشاور جوان در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنا بر پیگیری ها فردی با نام محسن سراوانی ارتباطی با دفتر رهبرانقلاب نداشته و اساسا تا کنون پستی تحت عنوان مشاور جوان در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود نداشته است.

سخنان یک منبع آگاه، حاکی از اعدام فردی به نام محسن سراوانی به جرم جاسوسی است لیکن وی نه تنها هیچ سمت و ارتباطی با دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی نداشته بلکه در سال 98 به اتهام سوءاستفاده از عنوان دفتر مقام معظم رهبری و جعل امضا تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شده است.

این منبع افزود: بدیهی است عکس یک فرد با یکی از اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی که می تواند در برخی موقعیت ها اتفاق بیفتد به هیچ عنوان دال بر ارتباط آن فرد با دفتر یا حتی ارتباط خاص با آن عضو دفتر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن سراوانی هیچ ارتباطی با دفتر مقام معظم رهبری نداشته است

محسن سراوانی هیچ ارتباطی با دفتر مقام معظم رهبری نداشته است