مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:002024-01-13سياسي

برگزاری المپیاد علمی-مهارتی کشور در کرج


رییس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور گفت: یکی از راهکارهای شناساندن ایران به جهان استفاده از زبان مهارت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید اسماعیل سید اشرفی روز شنبه 23 دی ماه در افتتاحیه اولین المپیاد علمی مهارتی آزاد کشور با بیان اینکه این کانون به نوعی نماینده بخش غیردولتی سازمان فنی و حرفه ای کشور است، اظهار کرد: کانون از سال 83 شکل گرفته و در حال حاضر 240 انجمن صنفی عضو آن هستند.

وی ادامه داد: این کانون از بدو فعالیت تاکنون موفق شده طرح معافیت مالیاتی آموزشگاه های فنی و حرفه ای را به مجلس ارائه و به تصویب برساند.

اشرفی در ادامه افزود: علاوه براین، در حال پیگیری بیمه موسسان آموزشگاه های آزاد است است که کلیات طرح تصویب شده و منتظر تامین اعتبار آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از همکاران ما با بیش از 40 سال فعالیت تحت پوشش بیمه نیستند، توضیح داد: این حقی است که زمین مانده و امیدواریم به زودی محقق شود.

سید اشرفی با اشاره به اینکه بیش از 76 درصد از موسسان آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور زن هستند، گفت: بسیاری از این بانوان سرپرست خانوار هستند و در شرایط فعلی ضرورت دارد این افراد تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری المپیاد علمی-مهارتی کشور در کرج

برگزاری المپیاد علمی-مهارتی کشور در کرج