مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:222024-01-06ورزشي

تکمیل 12 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل توسط دولت سیزدهم


از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 12 پروژه ورزشی از جمله تالار وزنه برداری تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان اردبیل که با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد، به تشریح زیرساخت های ورزش استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: خاک اردبیل قهرمان پرور است و در طول تاریخ قهرمانان و مدال آوران بسیاری از این استان در رشته های ورزشی افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه همه در برابر قهرمانان و استعدادهای بزرگ ورزشی مسئولیت و وظیفه داریم، افزود: برای ظهور و بروز قهرمانان ورزشی باید زمینه های شکوفایی استعدادهای نخبگان ورزشی در جامعه را فراهم کنیم.

استاندار اردبیل از وفاق و همدلی به عنوان بزرگ ترین زیرساخت طی 2 سال گذشته برای احیای ورزش استان اردبیل نام برد و گفت: با تحقق وفاق و همدلی مسؤولان و ورزشکاران استان اردبیل، ورزش احیا شده و به زودی دوران طلایی ورزش قهرمانی در دارالارشاد آغاز می شود.

عاملی از تکمیل پروژه های ورزشی و ایجاد فضای ورزشی به عنوان مهم ترین دغدغه مسوولان ورزش استان اردبیل نام برد و تصریح کرد: با افزایش فضای ورزشی استان اردبیل و تکمیل زیرساخت های لازم ورزش همگانی در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 12 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل توسط دولت سیزدهم

تکمیل 12 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل توسط دولت سیزدهم