مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:012023-12-30سياسي

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «شهریار بابایی» بر فراز دستان مردم


مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «شهریار بابایی» با حضور پرشور مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز با حضور پرشور مردم متدین و شهیدپرور شهر کرمانشاه، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهریار بابایی تشییع شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم کرمانشاه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی شهر کرمانشاه حضور یافتند و پیکر شهید بابایی را بر فراز دستان خود جهت خاکسپاری در باغ فردوس، به سوی گلزار شهدا بدرقه کردند.

محمدرضا یاری، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس، گفت: حوالی ظهر چهارشنبه(ششم دی ماه) در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از واحدهای انتظامی پلیس مواد مخدر استان در تعقیب و گریز دچار حادثه رانندگی می شوند.

وی ادامه داد: در این حادثه دو نفر از همکاران(کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر) مجروح می شوند که یکی از همکاران حوالی ظهر پنجشنبه (هفتم دی ماه) علی رغم تلاش پزشکان و کادر درمان جان خود را از دست داده و به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم تشییع از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز،گفت: این شهید بزرگوار در قطعه شهدا باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «شهریار بابایی» بر فراز دستان مردم

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «شهریار بابایی» بر فراز دستان مردم