مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:252024-01-17ورزشي

باید برای بالا رفتن سن ازدواج چاره اندیشی شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بالا رفتن سن ازدواج در جامعه یک هشدار است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بالا رفتن سن ازدواج در جامعه یک هشدار است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

جواد بازرگان امروز (چهارشنبه، 27 دی ماه) در افتتاحیه رویداد جامعه پرداز، اظهار کرد: سن ازدواج در جامعه بالا رفته که این یک معضل است و باید برای آن چاره اندیشی شود، جامعه ما در حال حرکت به سمت پیری جمعیت است و در این مسیر نیاز به برنامه ریزی دقیق و ارائه مشوق های مناسب هستیم.

او با بیان اینکه هر جامعه ای باید دارای شاخصه هایی باشد، بیان کرد: از مهم ترین شاخصه های هر جامعه می توان به آگاهی مردم، نظارت مردم و نهایت مشارکت و همگانی است که باید با جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه از بین این شاخصه ها، آگاهی اهمیت ویژه ای دارد، ادامه داد: اگر آگاهی و بینش مردم یک جامعه بالا برود، مردم در موارد حساس احساس مسؤولیت می کنند و وارد میدان می شوند و وقتی مردم وارد عرصه شوند فضا مدیریت پیدا می کند.

او با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، حضور مردم یکی از دلایل اصلی پیروزی کشور بود، ادامه داد: تاریخ انقلاب نشان داده، هر جا بصیرت و آگاهی مردم بالا بوده، توطئه ها خنثی شده است که نمونه بارز آن فتنه هایی است که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای بالا رفتن سن ازدواج چاره اندیشی شود

باید برای بالا رفتن سن ازدواج چاره اندیشی شود