مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:002024-01-07ورزشي

دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار به کار خود پایان داد


دومین رویداد رسانه ای «تبریزنگار» با حضور اصحاب رسانه، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و عضو شورای شهر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار با حضور اصحاب رسانه، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و عضو شورای شهر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

امیر نصیربیگی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عصر شنبه(16 دی) در مراسم اختتامیه دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار، اظهار کرد: رویداد رسانه ای تبریزنگار با هدف ایجاد نشاط بین اهالی رسانه و جریان تولید محتوای خبری و به صحنه آوردن اهالی رسانه برگزار می شود و تا به امروز شاهد بازخورد مثبت از آن هستیم که امیدواریم این بازخوردها ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از چالش های اصلی عرصه رسانه، تولید است.

تولیدی که ویژه و منحصر به فرد باشد، در استان ما کم اتفاق می افتد و علی رغم این که تعداد پایگاه های خبری و فعالان این حوزه قابل توجه است اما تولید محتوای خبری چندانی انجام نمی گیرد که شاید قصور از ما است.

وی ادامه داد: رویدادهایی مثل تبریزنگار باید طراحی شوند تا اصحاب رسانه بتوانند با آثارشان، به رقابت بپردازند، نقد شوند و منشا اصلاح و سازندگی و نه تخریب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار به کار خود پایان داد

دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار به کار خود پایان داد