مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:352024-01-06دانش

تاوان دانشگاه در مخالفت با صهیونیست ها


صرف نظر از همراهی غم بار و تاسف آور نمایندگان کنگره آمریکا از کشتار حدود 25 هزار نفر از مردم غزه در حدود سه ماه گذشته و همچنین سکوت شرم آور درقبال اقدام صهیونیست ها در کشتار حدود 110 خبرنگار در غزه، -   بار دیگر تشت رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و استقلال مرکز علمی و پژوهشی به گونه ای بر زمین زده شد که صدای آن تا سال ها شنیده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: اکبر نصراللهی، رییس دانشکدگان هنر و رسانه دانشگاه آزاد گفت: حدود یک ماه بعد از بازجویی، محاکمه و تفتیش عقاید روسای سه دانشگاه پنسیلوانیا، ام آی تی و هاروارد در کنگره آمریکا، کلودین گی اولین رییس سیاه پوست دانشگاه هاروارد هم بعد از الیزابت مگیل رییس دانشگاه پنسیلوانیا استعفا داد.

اجبار روسای این دانشگاه ها به استعفا در کنگره آمریکا- که بعد از اعتراض دانشجویان این دانشگاه ها به کشتار مردم غزه و درخواست آنها برای آتش بس فوری صورت گرفت- غیرقابل باور بود اما واقعیت شرم آور این روزهای کشور مدعی دموکراسی و آزادی بیان است.

ییسراییل کاتس، وزیر خارجه اسراییل درباره استعفای رییس دانشگاه هاروارد، در ایکس (توییتر سابق) نوشته یهودستیزی تاوان دارد و امیدوار است دانشگاه محترم هاروارد از این موضوع درس بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاوان دانشگاه در مخالفت با صهیونیست ها

تاوان دانشگاه در مخالفت با صهیونیست ها