مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 18:512024-01-05اجتماعي

وصال خانواده شهید همدانی با فرزندشان پس از 41 سال+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلگیر، خانواده سرباز شهید جلیل شادمانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای حیران شهرستان همدان پس از 41 سال بی خبری تربت پاک فرزند شهیدشان را در شهر گلگیر خوزستان در آغوش کشیدند.

خانواده سرباز شهید جلیل شادمانی که در  بهار سال 1361 فرزندش به جبهه اعزام شد و در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر شرکت کرده بود 41 سال از او بی خبر بودند تا اینکه چند روز پیش خبر شناسایی فرزند برومندشان را دریافت کردند.

به خانواده سرباز شهید جلیل شادمانی اعلام می شود که پیکر فرزندشان شناسایی شده و به عنوان شهید گمنام در استان خوزستان تشییع و تدفین شد که هم اکنون همراه با یک لاله بی نشان دیگر میهمان شهر گلگیر است.

پایان فراق 41 ساله خانواده خیلی خوشحال می شوند و خدا را شکر می گویند و منتظر می مانند تا هر چه زودتر به دیدار فرزند شهیدشان برود آن هم پس از گذشت 41 سال.

حالا پس از 41 سال دوری و فراق خانواده سرباز شهید جلیل شادمانی با پیمودن صدها کیلومتر راه، از همدان به گلگیر آمدند تا یوسف گمشده خود را در آغوش بگیرند.

 حضور مردم گلگیر در کنار خانواده شهید   آیین استقبال از خانواده معظم شهید جلیل شادمانی امروز جمعه 15 دی ماه سال 1402 برگزار شد که اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و شهر گلگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصال خانواده شهید همدانی با فرزندشان پس از 41 سال+عکس

وصال خانواده شهید همدانی با فرزندشان پس از 41 سال+عکس