مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 20:102023-12-29اقتصادي

انتقاد استاندار خراسان رضوی از عملکرد بانک ها و فولادی ها


9 بانک در استان سهم تسهیلات بانکی خود را به درستی پرداخت نمی کنند، از سوی دیگر شرکت های تولیدی مانند واحدهای فولادی استان حساب های بانکی خود را به استان های دیگر اختصاص داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست فوق العاده شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: نسبت مصارف به منابع بانکی در خراسان رضوی 68 درصد است و علت، آن است که 9 بانک در استان سهم تسهیلات بانکی خود را پرداخت نمی کنند، از سوی دیگر شرکت های تولیدی مانند واحدهای فولادی استان حساب های بانکی خود را به استان های دیگر اختصاص داده اند در صورتی که محل فعالیت آنها در خراسان رضوی است و از این محل هیچ عایدی نصیب استان نمی شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: واقعیت این است که در برخی شاخص ها در زمره مناطق برخوردار به شمار نمی آییم لذا باید با تقویت منابع مالی خراسان رضوی، نسبت مصارف به منابع بانکی به 85 درصد برسد.

وی با اشاره به رشد سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی گفت: سرمایه گذاری خارجی از 80 میلیون دلار در سال 1400 به حدود یک میلیارد دلار در سال جاری افزایش یافته و از این میزان تا امروز 800 میلیون دلار طرح سرمایه گذاری خارجی در استان مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار خراسان رضوی از عملکرد بانک ها و فولادی ها

انتقاد استاندار خراسان رضوی از عملکرد بانک ها و فولادی ها