مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:052023-12-25سياسي

آغاز اولین رویداد رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های کردستان


اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های استان کردستان با حضور 25 تیم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد شیخ احمدی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در حاشیه آغاز اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های استان کردستان اظهار کرد: مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، هنر، معماری و سلامت از جمله محورهای این رویداد است.

به گفته وی، 25 تیم از دانشجویان دانشگاه های مختلف استان کردستان در این دوره از رقابت ها با هم مناظره خواهند داشت.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با اشاره به برگزاری این دوره از رقابت های دانشجویی در مدت 10 روز، بیان کرد: در هر روز برگزاری مرحله استانی رویداد سراسری کرسی های آزاداندیشی سه تیم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت های دانشجوی به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد، گفت: برای تیم های شهرستانی شرکت کننده در این دوره از کرسی های آزاداندیشی امکان برگزاری مناظره به صورت آنلاین فراهم شده است.

شیخ احمدی افزود: هدف اصلی برگزاری رویداد سراسری کرسی های آزاداندیشی بالابردن توان علمی و ظرفیت گفت وگوی دانشجویان است به گونه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین رویداد رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های کردستان

آغاز اولین رویداد رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های کردستان