مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 07:202023-12-24ورزشي

حضور بانوان هوادار تیم نساجی در باشگاه شهید وطنی فراهم شد


سرپرست باشگاه نساجی مازندران، از فراهم شدن حضور بانوان هوادار تیم نساجی مازندران در بازی های خانگی این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خبر داد.

- ایسنا/مازندران سرپرست باشگاه نساجی مازندران، از فراهم شدن حضور بانوان هوادار تیم نساجی مازندران در بازی های خانگی این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خبر داد.

حمیدرضا بابندریان شنبه شب درگفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت، به دنبال پیگیری های باشگاه نساجی مازندران از ابتدای فصل در خصوص فراهم آوردن امکان حضور بانوان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، باشگاه در این زمینه تمام تلاش های خود را برای اخذ مجوز انجام داد و آنان می توانند روزیکشنبه 3 دی ماه در بازی نساجی برابر تیم هوادار از نزدیک شاهد تماشای این مسابقه باشند.

وی افزود: گروه عمرانی مستقر در ورزشگاه وطنی قائمشهر از ماه ها قبل مشغول به مرتفع کردن ایرادات برای حضور بانوان در ورزشگاه ها بودند، اما برای تحقق این مهم باید برخی ساختارهای اولیه در ورزشگاه برای حضور بانوان در حد مطلوب، شرایط و پروتکل های مورد نیاز فراهم می شد.

سرپرست باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: به دلیل اینکه برای نخستین بار قرار است بانوان هوادار نساجی وارد ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بانوان هوادار تیم نساجی در باشگاه شهید وطنی فراهم شد

حضور بانوان هوادار تیم نساجی در باشگاه شهید وطنی فراهم شد