مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:402024-01-06اقتصادي

کارآفرینان تولیدکننده امید در جامعه اند/ رعایت بی طرفی در انتخابات اسفند


استاندار سمنان خطاب به کارآفرینان و فعالان تولید در این استان گفت: شما کارفرمایان و کارآفرینان به واقع با ایجاد فرصت های شغلی در واحدهای تولیدی خود، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان خطاب به کارآفرینان و فعالان تولید در این استان گفت: شما کارفرمایان و کارآفرینان به واقع با ایجاد فرصت های شغلی در واحدهای تولیدی خود، نقش تولیدکننده نشاط، امید و آرامش را برای هر خانواده و به طور کل برای جامعه ایفا می کنید.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شنبه 16 دی ماه 1402 در نشست تبیینی انتخابات با کارآفرینان و کارفرمایان اداره کل تامین اجتماعی استان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اظهار کرد: استان سمنان توانست با رشد اقتصادی مثبت 5.

7 درصدی، رتبه نخست در حوزه رشد اقتصادی بدون نفت را در سطح کشور به دست بیاورد.

وی افزود: به همین واسطه و کسب رشد اقتصادی مثبت است که بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، رضایتمندی فعالان واحدهای تولیدی استان سمنان در سطح کشور در بالاترین میزان قرار دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، دولت آیت الله رییسی در حوزه های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، احیای واحدهای راکد، توجه به روستاها و ایجاد فرصت های شغلی روستایی، طرح نهضت ملی مسکن، توسعه شرکت های دانش بنیان، کاهش نرخ بیکاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینان تولیدکننده امید در جامعه اند/ رعایت بی طرفی در انتخابات اسفند

کارآفرینان تولیدکننده امید در جامعه اند/ رعایت بی طرفی در انتخابات اسفند