مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:502024-01-07اقتصادي

دستور رییسی به مسئولان برای رسیدگی فوری و جدی به امور خانواده شهدای کرمان


رییس جمهور ضمن تأکید بر اهمیت رسیدگی فوری و جدی مسئولان مربوطه به امور خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان، از زمان شناسی، تعهد و پایبندی مردم استان زنجان به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت ضمن تسلیت مجدد به خانواده شهدای جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این رخداد، از مسئولان مربوط، به ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست پیگیر امور مربوط به خانواده شهدای این جنایت باشند.

رییس جمهور همچنین به شهادت رسیدن دو تن از نزدیکان معاون حقوقی رییس جمهور در جنایت تروریستی کرمان را به وی و اعضای خانواده آنها تسلیت گفت.

رییسی در ادامه با اشاره به استقبال گرم و پرشور مردم زنجان از سفر دولت مردمی، از زمان شناسی، تعهد و پایبندی مردم این استان به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

در ادامه جلسه امروز هیئت دولت رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار از تداوم روند کاهشی قیمت مسکن در تهران، از کاهش 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی به مسئولان برای رسیدگی فوری و جدی به امور خانواده شهدای کرمان

دستور رییسی به مسئولان برای رسیدگی فوری و جدی به امور خانواده شهدای کرمان