مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:302024-01-03بين الملل

کارشناس مسائل غرب آسیا: با شهادت یک فرمانده، پرچم مقاومت بر زمین نمی افتد


یک کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان این که رژیم صهیونیستی تصور می کند با ترور فرماندهان مقاومت می تواند بر روی عملکرد این جریان تاثیر بگذارند، - یک کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان این که رژیم صهیونیستی تصور می کند با ترور فرماندهان مقاومت می تواند بر روی عملکرد این جریان تاثیر بگذارند، گفت: فهم این موضوع برای صهیونیست ها دشوار است که پرچم مبارزه و مقاومت از دست هر یک از فرماندهان مقاومت بیفتد فرمانده دیگری بلافاصله آن پرچم را بلند می کند و مجموعه نظامی مقاومت به هیچ فرد و شخصی وابسته نیستند.

رسانه های لبنانی عصر روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که یک پهپاد رژیم صهیونیستی، دفتر حماس در منطقه ضاحیه بیروت را هدف قرار داده و در پی آن صالح العاروری، نایب رییس دفتر سیاسی حماس و تعدادی از همراهان وی به شهادت رسیده است.

جنبش حماس نیز تاکید کرد که صالح العاروری و 2 نفر از فرماندهان گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در بیروت در این حمله به شهادت رسیده اند.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی خواسته در خصوص ترور العاروری اظهارنظر نکنند.

در همین حال، واشنگتن پست از یک مسئول دفاعی آمریکایی نقل کرد که اسراییل مسئول ترور العاروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل غرب آسیا: با شهادت یک فرمانده، پرچم مقاومت بر زمین نمی افتد

کارشناس مسائل غرب آسیا: با شهادت یک فرمانده، پرچم مقاومت بر زمین نمی افتد