مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:102023-12-25بين الملل

هر بشری حقوق ندارد!


در روزهای اخیر جلسات محاکمه «یوهان فلودروس» تبعه سوئدی متهم به همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی در کشورمان در حالی برگزار شده است که در این جلسات علاوه بر وکلای متهم و مترجم رسمی، - فارس پلاس؛ عباس شمسعلی در یادداشتی نوشت: چند روزی از اعلام حکم دادگاه تجدید نظر سوئد مبنی بر محکومیت حمید نوری تبعه ایرانی به حبس ابد می گذرد.

این پرونده چهار سال قبل با خباثت و میدان داری اعضای گروهک تروریستی منافقین به بهانه مسئولیت قضایی حمید نوری در بیش از سه دهه قبل تشکیل شد و یک شهروند ایرانی تنها به علت اظهارات بی سند یک گروه تروریستی بیش از چهار سال است در سلول انفرادی به سر می برد.

جدای از اینکه اساساً کشور سوئد حق طرح دعوی و تشکیل پرونده در یک موضوع داخلی ایران را دارد یا خیر؛ نحوه رسیدگی به این پرونده و مرور انواع و اقسام محدودیت ها و محرومیت های ایجاد شده برای فردی بی گناه، ویترینی رسوا کننده از ذبح حقوق بشر پای یک دادگاه سیاسی را پیش چشم همگان قرار داده است.

مسئله حقوق بشر تابلو و بهانه ایست که کشورهای غربی هرگاه بخواهند آن را علیه کشوری غیرهمسو با اهداف و منافع و خط مشی خود عَلَم می کنند و با پروپاگاندا و تبلیغات غیرواقعی پرحجم،کوچک ترین مسئله در آن کشور ناهمسو را به مسئله ای جهانی تبدیل می کنند؛ حال آنکه پشت این نقاب مدعی حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر بشری حقوق ندارد!

هر بشری حقوق ندارد!