مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:102023-12-23بين الملل

امیرخان متقی: جهان اسلام در راستای دفاع از فلسطین تلاش بیشتری کند


امیرخان متقی، وزیر خارجه دولت طالبان اظهار کرد: نیاز است که جهان اسلام یکپارچه و متحد صدای مردم فلسطین را در عرصه جهانی مطرح کند و در راستای دفاع از ملت فلسطین تلاش بیشتری کند.

- امیرخان متقی، وزیر خارجه دولت طالبان اظهار کرد: نیاز است که جهان اسلام یکپارچه و متحد صدای مردم فلسطین را در عرصه جهانی مطرح کند و در راستای دفاع از ملت فلسطین تلاش بیشتری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر خان متقی عصر روز شنبه در همایش بین المللی تهران درخصوص فلسطین در سخنانی با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در طول بیش از دو ماه گذشته علیه مردم غزه تصریح کرد: تاکنون بر اساس این جنایت ها بیش از 20 هزار نفر انسان کشته شده است که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند.

وی در سخنان خود با انتقاد از نظم کنونی جهان گفت: این نظم کنونی بر اساس تحولات جنگ جهانی دوم ایجاد شده است و با خصوصیات و ویژگی های قرن بیست و یکم همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه ما شاهد استانداردها و معیارهای چندگانه بر اساس نظم کنونی جهان در حوزه هایی چون حقوق بشر هستیم ، گفت: وجدان آگاه و بیدار بشری نمی تواند با چنین تناقض ها و معیارهای چندگانه ای همراهی کند و این رفتارها را بپذیرد.

این عضو حکومت دولت طالبان با تاکید بر اینکه ما نیازمند نظم جهانی مبتنی بر عدالت هستیم ، گفت: ما نیازمند نظمی هستیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرخان متقی: جهان اسلام در راستای دفاع از فلسطین تلاش بیشتری کند

امیرخان متقی: جهان اسلام در راستای دفاع از فلسطین تلاش بیشتری کند