مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:452024-01-15سياسي

صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان مقیم خارج کشور در 30 نمایندگی فعال است


مدیر کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: با هماهنگی های سازمان ثبت احوال و وزارت امورخارجه زیرساخت های لازم جهت صدور و تحویل کارت ملی هوشمند برای ایرانیان مقیم خارج کشور فراهم شده است و هم اکنون در 30 نمایندگی جمهوری اسلامی انجام می شود.

- مهدی موسوس امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با راه اندازی سامانه سهیم یا سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان مردم چهارمحال و بختیاری می توانند 21 خدمت شامل پایگاه اطلاعات خانواده، ثبت نام کارت هوشمند ملی، تغییر نشانی، درخواست تغییر نام و نام خانوادگی، درخواست گواهی تجرد، مدارک پیدا شده، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعات و آگاهی از قوانین و مقررات را از این طریق دریافت کنند.

مدیر کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری افزود: ارائه خدمات در سامانه سهیم گامی است در راستای دولت الکترونیک و با هدف تسریع در ارائه خدمات و تسهیل دسترسی مردم به خدمات هویتی انجام شده و مردم می توانند برای دسترسی به این سامانه به آدرس اینترنتی sabtahval.

sahim.

ir مراجعه و پس از احراز هویت خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

وی افزود: یکی از خدمات ارائه شده در این سامانه تغییر نشانی محل سکونت است که از الزامات  قانون مدیریت داده ها بوده و شخص مکلف است ظرف 20 روز پس از تغییر مکان سکونت خود، آدرس جدید را تنها با درج کد پستی جدید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان مقیم خارج کشور در 30 نمایندگی فعال است

صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان مقیم خارج کشور در 30 نمایندگی فعال است