مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:002024-01-10اقتصادي

احداث بیش از 12 هزار واحد مسکونی در ارومیه از طریق تسهیلات مسکن روستایی


ازمجموع 64 هزار و 959 واحد مسکونی روستایی شهرستان ارومیه، تعداد 12 هزار و289 واحد مسکونی که 19 درصد کل واحدهای روستایی شهرستان را شامل می شود از طریق تسهیلات مسکن روستایی احداث شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه گفت: ازمجموع 64 هزار و 959 واحد مسکونی روستایی شهرستان ارومیه، تعداد 12 هزار و289 واحد مسکونی که 19 درصد کل واحدهای روستایی شهرستان را شامل می شود از طریق تسهیلات مسکن روستایی احداث شده است.

غلامحسین عماری،20 دی ماه درجریان بازدید از پروژه های بنیادمسکن شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه باید تلاش و همت جدی در جهت بهسازی ومقاوم سازی مساکن روستایی شهرستان شود، به طرح اقدام ملی مسکن اشاره و تأکید کرد: باید هماهنگی های لازم بین مجموعه دستگاههای مربوطه از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بخشداری ها و بانک های عامل صورت بگیرد تا شاهد تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس در روستاها باشیم.

فرماندار ارومیه بابیان اینکه از 179 هکتار زمین واگذاری برای بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان در قالب ماده 4 قانون، ساماندهی در 65 روستا در قالب 2554قطعه مسکونی واگذار شده، لزوم تسریع در عملیاتی شدن این پروژه ها را یادآور شد و از اقدامات دیگر انجام شده در روستاهای شهرستان به اجرای طرح هادی در57 روستاتوسط بنیاد مسکن و همچنین اجرای آسفالت در31 روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از 12 هزار واحد مسکونی در ارومیه از طریق تسهیلات مسکن روستایی

احداث بیش از 12 هزار واحد مسکونی در ارومیه از طریق تسهیلات مسکن روستایی