مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 17:402023-12-25اقتصادي

مهلت فرماندار دشتستان به بانک ها برای پرداخت وام مشاغل خانگی


بانک های دشتستان تا بیستم دی ماه فرصت دارند تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کنند که در این راستا معاونت برنامه ریزی فرماندار پرداختی بانک ها را مدام پیگیری و رصد نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با تقدیر از مجموعه دستگاه های استانی و ادارات و نهادهای شهرستانی و بانک های عامل در تسریع ارائه تسهیلات تبصره ای گذشته، اظهار داشت: ضرورت دارد در راستای ارتقاء و تحقق کامل اهداف اشتغال زایی، برنامه ریزی و هماهنگی میان دستگاه ها و نهادهای مسوول در پرداخت تسهیلات تبصره 18 بیشتر شود.

وی با بیان اینکه بحث انحراف تسهیلات خطای غیرقابل بخشودنی است، افزود: انحراف تسهیلات با وجود شرایط خاص اقتصادی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تسهیلات پرداختی باید در قبل، حین و بعد از پرداخت به شدت نظارت داشته باشند.

فرماندار دشتستان  تاکید کرد: اطلاعات خام از تسهیلات تبصره ای و اشتغال پایدار روستایی باید در اختیار کارگروه اشتغال شهرستان قرار گیرد و همچنین ارتباط بین دستگاه های استانی و شهرستانی تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت فرماندار دشتستان به بانک ها برای پرداخت وام مشاغل خانگی

مهلت فرماندار دشتستان به بانک ها برای پرداخت وام مشاغل خانگی