مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 21:552023-12-31اقتصادي

5 درصد مطالبات واحدهای تولیدی البرز مربوط به تأمین انرژی و آب است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال بیش از 90 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی شد که 15 مورد آن مربوط به تأمین انرژی و آب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، عصر امروز در هشتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، اظهار کرد: در این مدت و در 87 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 265 پرونده مطرح و 287 مصوبه صادر شده که 160 مصوبه مربوط به موضوعات مالی، تسهیلات و مسائل بانکی بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع بالغ بر 55 درصد از مصوبات به بخش بانکی و تامین نقدینگی مورد نیاز واحدها از محل تسهیلات رونق تولید اختصاص داشته است.

مدیر کل صمت استان البرز افزود: همچنین 15 مصوبه (5 درصد) مربوط به تامین انرژی و آب، 21 مصوبه (7درصد) مربوط به امور مالیاتی، 18 مصوبه (6 درصد) مربوط به تامین اجتماعی و 72 مصوبه (25 درصد) مربوط به دستگاههای خدمت رسان همچون ادارات محیط زیست، گمرک، منابع طبیعی، شهرداری ها و.

است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای سال امسال، از مجموع 206 مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، 69 فقره تسهیلات به ارزش هزار و 65 میلیارد تومان عملیاتی شده و 45 پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد مطالبات واحدهای تولیدی البرز مربوط به تأمین انرژی و آب است

5 درصد مطالبات واحدهای تولیدی البرز مربوط به تأمین انرژی و آب است