مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:512023-12-22بين الملل

یلدای خدمت در دولت چگونه گذشت؟


  فیلم استقبال مردم از رییس جمهور در گرگان   آیت الله رییسی در دیدار با مردم استان گلستان گفت: نباید اجازه دهیم خلیج گرگان خشک شود تا به تهدیدی برای منطقه تبدیل شود؛ این خلیج یک فرصت است که باید حفظ شود.

رییس جمهور درباره تحولات غزه و جنایات رژیم صهیونیستی گفت: بیش از 70 روز است که مردم فلسطین درحال مقاومت هستند، مردمی که مانند ارتش های دیگر دنیا نیروی مجهزی ندارند.

همه دنیا از پایداری یک گروه مقاومت در فلسطین شگفت زده اند و این قدرت ایمان به خداست.

غزه بزرگ ترین زندان روباز دنیاست؛ اما همه بدانند خون بر شمشیر پیروز است! آیت الله رییسی، ایرانِ امروز را پیشرفته و فن آور دانست و گفت:دشمن می خواست تولید، رشد اقتصادی، صنعت نظامی و توسعه کشور را متوقف کند ولی نتوانست؛ ملت اراده کرد و مقابل آن ها ایستاد.

دیدار رییس جمهور با مردم گلستان در مصلی وحدت گرگان   رییس جمهور در ادامه وظیفه دولت و همه مدیران را نوکری و خدمت به مردم دانست و گفت: در ادارات و سازمان ها باید روابط سالم برقرار باشد؛ کوچک ترین رابطه ناسالم و فساد اداری در این دولت به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

شاید دشمن بخواهد فسادنمایی کند اما برنامه ما در دولت فسادزدایی است و در این دولت هر جا نقطه ای از فساد باشد، باید آن را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای خدمت در دولت چگونه گذشت؟

یلدای خدمت در دولت چگونه گذشت؟