مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:502024-01-15سياسي

دستگاه های اجرایی در حفظ حقوق بیت المال و اراضی کشاورزی همراه هستند


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان در حوزه اجرای احکام و تبصره ها و صدور اسناد به مدیرکل دادگستری استان، - ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان در حوزه اجرای احکام و تبصره ها و صدور اسناد به مدیرکل دادگستری استان، گفت: در هیچ مقطعی مانند امروز، همراهی دستگاه های اجرایی در شورای حفظ حقوق بیت المال برای حفاظت از اراضی کشاورزی در استان وجود نداشته است.

صالح محمدی امروز، 25 دی ماه در جلسه وبیناری شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، از رفع تداخل 207 هزار هکتار از اراضی این استان در قالب بیش از 1000 پلاک خبر داد و اظهار کرد: فرصت رفع تداخل تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وی با اشاره به تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان در حوزه اجرای احکام و تبصره ها و صدور اسناد به مدیرکل دادگستری استان، گفت: در هیچ مقطعی مانند اکنون، همراهی دستگاه های اجرایی در شورای حفظ حقوق بیت المال برای حفاظت از اراضی کشاورزی در استان وجود نداشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان رفع تداخلات اراضی را در دستور کار این سازمان و در راستای تاکید دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم ریاست جمهوری، شتاب در رفع تداخلات و سنددار کردن اراضی کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی در حفظ حقوق بیت المال و اراضی کشاورزی همراه هستند

دستگاه های اجرایی در حفظ حقوق بیت المال و اراضی کشاورزی همراه هستند