مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:072023-12-24سياسي

151 عضو هیأت علمی از حقوق خود به دانشجویان بی بضاعت کمک می کنند


معاون دانشگاه تهران اعلام کرد که 151 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بخشی از حقوق ماهانه خود را برای حمایت از دانشجویان بی بضاعت اختصاص داده اند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، علیرضا وجهی معاون دانشگاه و رییس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران در نشست شورای دانشگاه که با حضور رؤسای دانشکدگان، دانشکده ها، پردیس ها و مراکز و مؤسسات وابسته به دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: علاوه بر این، بسیاری از اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران مجوز داده اند که بخشی از حقوق شان به صورت ماهانه کسر شود و به صورت وام به دانشجویان پرداخت شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ضمن معرفی صندوق قرض الحسنه حامی دانشجویان، افزود: این صندوق هر سال حسابرسی و نظارت می شود و رییس دانشگاه تهران و حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد از اعضای هیأت امنای صندوق هستند.

دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه کشور در سال 1384 این صندوق را راه اندازی کرده و توانسته است از طریق ساز و کار این صندوق در کنار دانشجویان باشد و هم اکنون با یک حرکت جهشی و همراهی تعداد بسیار بیشتری از اعصای هیأت علمی قرار است قوی تر از قبل در کنار دانشجویان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

151 عضو هیأت علمی از حقوق خود به دانشجویان بی بضاعت کمک می کنند

151 عضو هیأت علمی از حقوق خود به دانشجویان بی بضاعت کمک می کنند