مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:202023-12-26سياسي

عقده گشایی شکست غزه در سوریه


صهیونیست ها هم به خوبی می دانند که با ترور چهره های نظامی جای آنها خالی نخواهد شد و اگر به ترور این فرماندهان دست می زنند صرفا به دلیل حس انتقام جویی است که از این گونه فرماندهان سپاه دارند.

- فارس پلاس؛ جعفر قنادباشی در یادداشتی نوشت: شهادت سردار سرافراز اسلام، سید رضی موسوی در سوریه را باید از دو بعد مورد بررسی قرار داد؛ در بعد اول باید بر این نکته تاکید کرد که ایشان ازجمله قدیمی ترین مستشاران سپاه در سوریه بودند و برای یک رزمنده، هیچ آرزویی بالاتر از شهادت وجود ندارد و جان سپردن در بستر، بسیار دردآور است.

برهمین اساس اولین موضوعی که درباره شهادت سیدرضی باید در نظر داشت این که به آرزوی دیرینه خودش رسید و به وسیله بدترین انسان های روی زمین که ماهیت پلیدشان امروز بیش از هر زمان دیگری برای همه جهانیان روشن شده به شهادت رسید.

 شهادت بالاترین آرزوی هر رزمنده ای است و طبیعتا اکنون همه همفکران شهید سید رضی در کشورهای مختلف عضو محور مقاومت از یمن گرفته تا عراق و سوریه و لبنان، همگی به جایگاه ایشان غبطه می خورند.

به این نکته هم باید توجه داشت که شهادت چنین فرماندهانی به معنی خالی شدن میدان از حضور این گونه قهرمانان نیست، چراکه جای آنها به وسیله صدها نفر مشابه پر خواهد شد و این به دلیل سبک نوعی فرماندهی است که حاج قاسم سلیمانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقده گشایی شکست غزه در سوریه

عقده گشایی شکست غزه در سوریه