مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:352024-01-03سياسي

بی بال و پرترین پرواز


حاج قاسم سلیمانی شاخص ترین مدیر مدافع حریم ولایت و یکی از چهره های بزرگ مقاومت و جهاد در دنیای اسلام است و شهادت عزتمندانه اش نمایشگر اخلاص بی همتا و دستاورد مجاهدت بی آلایش ایشان در درازای حیات با برکت دنیویش بود.

- سردار حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت، رهرو خدمت و مقاومت جایش این جا نبود و روح بزرگش در قفس ناسوت نمی گنجید و شوق پرواز به ملکوت همواره در جانش شعله می کشید.

چهار سال از آسمانی شدن سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی گذشت؛ چهار سال که داغ آن از حساب روز و ماه فراتر رفته و وسعت ابدی پیدا کرده است.

در چنین روزی سردار سرافراز امت اسلام، به آرزوی دیرینه اش رسید و از وصال معشوقی که عمری میدان به میدان و سنگر به سنگر در طلبش روز و شب نداشت کامیاب شد و مدال پرافتخار شهادت را بر سینه آویخت.

چهار سال پیش در چنین روزی یعنی درست در روز سیزدهم دی ماه 1398 قهرمانی که دوست داشت او را سرباز وطن بخوانند، پرواز را به این دنیای فانی ترجیح داد، پر کشید و رفت.

حاج قاسم سلیمانی نامش لرزه به تن هر دشمی می انداخت و باعث وحشت آنان می گشت و آنقدر از وجودش می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان او را پرپر کردند.

صحنه دردناک جمعه 13 دی 98 را هیچگاه از یادها نمی رود، زمانی که تصویر دست و بدن اربا اربا شده ی سردار دل ها و خبر قطعه قطعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بال و پرترین پرواز

بی بال و پرترین پرواز