مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:402024-01-15سياسي

نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش کشورمان با بیان اینکه ماموریت نیروی دریایی ایران به دریاهای آزاد گسترش پیدا کرده است، گفت: نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست.

- فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش کشورمان با بیان اینکه ماموریت نیروی دریایی ایران به دریاهای آزاد گسترش پیدا کرده است، گفت: نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار دوم قادر وظیفه در جمع سفرا، وابستگان نظامی، فرماندهان و کارکنان ناوگروه صلح و دوستی پاکستان، اظهار داشت: دریا فرصتی بزرگ برای پیشرفت و حفظ منافع ملی است.

امنیت دریانوردی در دنیای امروز باعث می شود کشورها بتوانند همواره نسبت به مراوده کالاها و خدمات از کشوری به کشور دیگر اقدام کنند و بی‎شک هر کشوری سعی دارد اقداماتی در خصوص امنیت دریایی به اجرا گذارد.

وی تصریح کرد: این امنیت می تواند به صورت همکاری با یک کشور دوست یا هم پیمان انجام شود و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره علاقه مند و آماده توسعه تعاملات در زمینه های تمرینات مشترک دریایی، آموزش و همکاری های فنی و پشتیبانی با نیروی دریایی پاکستان بوده و بر این باور است که امکانات این دریای پر برکت متعلق به ملت های منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست

نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست