مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:102024-01-09سياسي

سامانه «مسیر» برای ارائه مشاوره توسعه می یابد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: مقرر است مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه، سامانه مسیر را گسترش دهد و این سامانه در سراسر کشور فعال شود.

- ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در رابطه به سامانه مسیر اظهار کرد:  افراد با دعاوی خانواده به خصوص مسائل مرتبط با طلاق پیش از اینکه به دادگاه مراجعه کنند به واحدهای مشاوره ارجاع می شوند.

  وی در تشریح واحدهای مشاوره گفت: پیش از راه اندازی سامانه مسیر توسط مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه، سامانه تصمیم زیر نظر سازمان بهزیستی در این حوزه خدمات ارائه می کرد؛ در حال حاضر هر دو این سامانه ها در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

   نیکوکار بیان کرد: در حال حاضر سامانه تصمیم در شهر تهران فعال است.

افرادی که در سامانه مسیر  فعال هستند، کارشناسانی هستند که با سازمان بهزیستی همکاری دارند و دارای مجوز از نظام روانشناسی هستند.

در راستای اجرای آیین نامه قانون حمایت از خانواده مصوب سال 1393 هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده توسط قوه قضاییه و زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود؛ در همین راستا مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه  بر اساس الزامات قانونی که بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «مسیر» برای ارائه مشاوره توسعه می یابد

سامانه «مسیر» برای ارائه مشاوره توسعه می یابد