مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 17:002023-12-25اقتصادي

فعالیت 230 مزرعه پرورش ماهیان سردابی و خاویاری در رودسر


فرماندار رودسر با اشاره به فعالیت 230 مزرعه پرورش ماهیان سردابی و خاویاری و تولید یک هزار و 300 تن گفت: به نسبت توانمندی شهرستان رودسر در حوزه آبزی پروری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمد حیدری فرماندار رودسر امروز در جریان بازدید از مراکز پرورش ماهی در بلالم و صحنه سرا از بخش مرکزی رودسر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آبزی پروری، ساده ترین و اقتصادی ترین روش تولید غذای مورد نیاز جامعه و ایجاد اشتغال است.

  وی با اشاره به حمایت های دولت سیزدهم از بخش کشاورزی و آبزی پروری افزود: صدور مجوزهای آسان، پرداخت تسهیلات کم بهره، توجه به مباحث علمی و پژوهشی و در اختیار قرار دادن نهاده ها برای کشاورزان از حمایت های دولت است.

  فرماندار رودسر با اشاره به فعالیت 230 مزرعه پرورش ماهیان سردابی و خاویاری با ظرفیت یک هزار و 300 تن و فراهم سازی اشتغال مستقیم برای 400 نفر در این شهرستان بیان کرد: به نسبت توانمندی شهرستان رودسر در حوزه آبزی پروری، ما نتوانستیم به خوبی از این ظرفیت برای گسترش آبزی پروری، ایجاد اشتغال و اقتصاد منطقه بهره مند شویم.

  حیدری با تاکید بر لزوم ساماندهی بازارچه ها و نمایشگاه های تولیدات روستایی گفت: نیاز است تا فضاهای مناسب و مشخصی را برای حضور مردم و مسافران و گردشگران فراهم کنیم لذا زمینه راه اندازی نمایشگاه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 230 مزرعه پرورش ماهیان سردابی و خاویاری در رودسر

فعالیت 230 مزرعه پرورش ماهیان سردابی و خاویاری در رودسر