مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:462024-01-14سياسي

زنجان مجوز جذب 30 نفر را در اداره های دولتی دارد


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: این استان مجوز جذب 30 نفر را در قالب طرح شهید همدانی دارد.

- ناهید نجفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای طرح استخدامی شهید همدانی، اظهار کرد: براساس بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه کشور سازمان اداری و استخدامی در 9 نامه به برخی وزارتخانه و سازمان ها، اجازه جذب نیروی پیمانی داده است.

وی با بیان اینکه جذب نیروها در قالب طرح شهید همدانی و به صورت پیمانی خواهد بود، افزود: این طرح به مدت یک سال از تاریخ صدور، فرصت اجرا و جذب دارد و جذب نیروها با آزمون های جامع فراگیر استخدامی و تحت نظر سازمان اداری و استخدامی خواهد بود.

او ادامه داد: سازمان های بنیاد شهید در سراسر کشور اجازه جذب 200 نفر نیروی پیمانی را دارند که سهمیه استان زنجان 6 نفر است.

9 نفر نیز از سهمیه 600 نفری بانک کشاورزی به استان زنجان اختصاص دارد و از 19 سهمیه استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نفر در این استان جذب خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه استان زنجان در مجموع 30 نفر سهمیه جذب دارد، اظهار کرد: در این طرح هشت نفر در اداره کل راه و شهرسازی، 2 نفر در بانک مسکن و چهار نفر در بانک ملی جذب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان مجوز جذب 30 نفر را در اداره های دولتی دارد

زنجان مجوز جذب 30 نفر را در اداره های دولتی دارد