مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:302024-01-03سياسي

ساز گروه های موسیقی 20 کشور جهان برای آزادی غزه کوک می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گفته کیوان امجدیان دبیر جشنواره، با توجه به در جریان بودن واقعه تاریخ ساز جنگ غزه و ضرورت نزدیک ساختن اذهان مردم کشور های مختلف دنیا به این حماسه بزرگ مردم فلسطین در مقابل صهیونیست های جنایتکار، - طبق اعلام روابط عمومی جشنواره، اولین دوره جشنواره هنر آزادی بخش در بخش سرود های انقلابی و ضد امپریالیستی با محوریت هنرمندانی از گروه های مقاومت برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گفته کیوان امجدیان دبیر جشنواره، با توجه به در جریان بودن واقعه تاریخ ساز جنگ غزه و ضرورت نزدیک ساختن اذهان مردم کشور های مختلف دنیا به این حماسه بزرگ مردم فلسطین در مقابل صهیونیست های جنایتکار، ایام ظهور حضرت ولیعصر (عج) فرصت مغتنمی برای برگزاری نخستین دوره این جشنواره است.

وی یاداور شد: اگرچه برای برگزاری دور اول این جشنواره زمان بسیار کمی داریم، اما با مساعدت و همیاری بخش های مختلف فرهنگی و هنری، کلید این کار که شاید بتوان ان را یک عملیات فرهنگی دانست زده شده است.

لازم به ذکر است گروه های سرود، کر و فولکولور کشور هایی با سابقه ایستادگی در خط مقدم مقابله مبارزه با سلطه غربی در این جشنواره حاضر و پس از اجرای برنامه، آثار توسط جمعی از داوران حرفه ای از کشور های مختلف دنیا مورد داور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز گروه های موسیقی 20 کشور جهان برای آزادی غزه کوک می شود

ساز گروه های موسیقی 20 کشور جهان برای آزادی غزه کوک می شود