مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:452024-01-15حوادث

دستگیری عاملان قتل عابر پیاده


دو متهمی که با تصادف عمدی باعث قتل یک عابر پیاده در بندرعباس شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو سمند با عابر پیاده بین بوستان های دولت و ولایت در بندرعباس، مأموران گشت انتظامی کلانتری 14 نخل ناخدا به محل اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل، راننده خودرو سمند گفت: من در حال حرکت بودم که ناگهان مردی خود را جلوی خودرو من انداخت و مصدوم شد؛ بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

پس از این حادثه خودرو به پارکینگ انتقال داده شد اما چند ساعت پس از این حادثه شخصی با مراجعه حضوری به کلانتری اظهار کرد: فرد مصدوم برادر من بوده که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید محمدی فوت شده است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده متوفی با طرح شکایت مدعی ارتکاب قتل عمد بودند، در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و بنا به دستور بازپرس ویژه دایره قتل، پرونده به موضوع قتل عمد در اثر تصادف عمدی تغییر پیدا کرد.

در این رابطه با تلاش مأموران و همچنین هماهنگی قضایی 2 نفر از متهمان تصادف و قتل دستگیر شدند که در تحقیقات فنی و پلیسی، متهم ردیف اول به قتل عمد اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان قتل عابر پیاده

دستگیری عاملان قتل عابر پیاده