مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:152024-01-16بين الملل

نظرسنجی: اکثریت رای دهندگان آیووا به محکومیت ترامپ توجهی نمی کنند


هم زمان با پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی آیووا، نتایج یک نظرسنجی در این ایالت نشان داد که اکثریت رای دهندگان توجهی به محکومیت و پرونده های جنایی وی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نتایج نظرسنجی روز دوشنبه در ایالت آیووا نشان داد که اکثریت مردم این ایالت بر این باور هستند که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا بهترین گزینه برای ریاست جمهوری در این کشور است، حتی اگر تحت تاثیر پرونده های جنایی که دارد، محکوم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، حدود دو سوم از شرکت کنندگان در رای گیری روز گذشته ایالت آیووا عنوان کردند به هیچ وجه این ادعا که جو بایدن رییس جمهور دموکرات آمریکا به طور قانونی در انتخابات 2020 پیروز شده را باور ندارند.

در جریان مصاحبه ای هم که با 1 هزار و 628 مورد از رای دهندگان جمهوری خواه ایالت آیووا انجام گرفته شد،66 درصد عنوان کردند، به هیچ وجه پیروزی قانونی بایدن در انتخابات 2020 را قبول ندارند.

65 درصد هم عنوان کردند، حتی اگر ترامپ در جریان پرونده های قضایی که دارد، محکوم شده و به عنوان مجرم شناخته شود، باز هم به اعتقاد آنها بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است.

با این حال 31 درصد عنوان کردند در صورتی که ترامپ در جریان پرونده های مذکور مجرم شناخته شود از وی حمایت نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی: اکثریت رای دهندگان آیووا به محکومیت ترامپ توجهی نمی کنند

نظرسنجی: اکثریت رای دهندگان آیووا به محکومیت ترامپ توجهی نمی کنند