مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:402024-01-03اقتصادي

تلاش برای بهره برداری نهایی از قطعه پایانی آزاد راه شیراز-اصفهان تا پایان سال


استاندار فارس با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه شیراز ـ اصفهان گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال قطعه پایانی آزاد راه شیراز ـ اصفهان را به بهره برداری برسانیم.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه شیراز ـ اصفهان گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال قطعه پایانی آزاد راه شیراز ـ اصفهان را به بهره برداری برسانیم.

محمدهادی ایمانیه امروز، 13 دی ماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز با بیان اینکه استان فارس در حوزه گردشگری و زیارت حرف سوم را در کشور بیان می کند، گفت: همچنین این استان در گردشگری تاریخی بیش از سایر استان ها بناهای ثبت جهانی دارد و در جاذبه طبیعی از آبشارها و طبیعتی بکر برخوردار است.

وی با اشاره با اینکه استان فارس در موضوع گردشگری سلامت حرف اول را می زند، اضافه کرد: توان ما باید در کنار این همه نعمت خدادادی افزایش یابد.

استاندار فارس تصریح کرد: استان فارس با داشتن 37 شهرستان می تواند فرصت بی بدیلی برای پیشرفت در موضوع گردشگری باشد.

ایمانیه با اشاره به اینکه با استان های بوشهر، هرمزگان برای ایجاد مثلث گردشگری و جذب گردشگر از کشورهای حوزه خلیج فارس تعامل خواهیم داشت، ادامه داد: جلسه ای جهت تشکیل مثلث طلایی گردشگری بین فارس، اصفهان و یزد را تشکیل دادیم که با استقبال بسیاری رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بهره برداری نهایی از قطعه پایانی آزاد راه شیراز-اصفهان تا پایان سال

تلاش برای بهره برداری نهایی از قطعه پایانی آزاد راه شیراز-اصفهان تا پایان سال