مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:552024-01-07اقتصادي

7 هزار میلیارد تومان مالیات خودرو های لوکس در 3 سال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهین مستوفی درباره مالیات بر خودرو های لوکس و گران قیمت گفت: در سال های 1400 لغایت 1402 یعنی در سه سال در قانون بودجه پایه جدید مالیاتی تحت عنوان اخذ مالیات از خانه و خودرو های گران قیمت پیش بینی شد و سازمان امور مالیاتی .

- مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: از خودرو های لوکس و گران قیمت تاکنون هزار و 300 میلیارد تومان مالیات وصول و به حساب خزانه واریز شده و برای سال 1402 نیز دو هزار و 800 میلیارد تومان مالیات خودرو های لوکس محاسبه شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهین مستوفی درباره مالیات بر خودرو های لوکس و گران قیمت گفت: در سال های 1400 لغایت 1402 یعنی در سه سال در قانون بودجه پایه جدید مالیاتی تحت عنوان اخذ مالیات از خانه و خودرو های گران قیمت پیش بینی شد و سازمان امور مالیاتی مکلف شد با توجه به اطلاعاتی که از سایر دستگاه های ذیربط در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می گیرد به محاسبه، مطالبه و وصول مبالغ مالیات مربوطه با عنایت به قانون بودجه اقدام کند.

وی ادامه داد: مبنای محاسبه مالیات بر خودرو های گران قیمت در سال 1400 برای خودرو های لوکس فرد و افراد تحت تکفل عدد بالای یک میلیارد تومان بود، اما در سال 1401 هر خودروی بالای یک میلیارد تومان مشمول خودرو های لوکس شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار میلیارد تومان مالیات خودرو های لوکس در 3 سال

7 هزار میلیارد تومان مالیات خودرو های لوکس در 3 سال