مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:352024-01-08اقتصادي

دیروز همدانی ها 7 درصد بیشتر گاز سوزاندند


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش هفت درصدی مصرف گاز در روز گذشته خبر داد و گفت: روز گذشته 17 دی ماه بیش از 13 میلیون مترمکعب گاز در همدان مصرف شد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش هفت درصدی مصرف گاز در روز گذشته خبر داد و گفت: روز گذشته 17 دی ماه بیش از 13 میلیون مترمکعب گاز در همدان مصرف شد.

مجید الهیاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکشنبه 17 دی ماه 13 میلیون و 785 هزار مترمکعب گاز در بخش های مختلف استان همدان مصرف شده که نسبت به روز شنبه افزایش هفت درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه امسال شاهد سال گرم تری نسبت به سال گذشته هستیم اما میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش محسوسی ندارد.

الهیاری با تأکید بر اینکه شهروندان برای داشتن خانه های گرم در زمستان باید مصرف بهینه گاز را مدنظر قرار دهند، ادامه داد: همه ساله در فصل زمستان میزان مصرف گاز در صنایع فوق عمده نظیر نیروگاه و سیمان و پتروشیمی محدود می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال حدود سه میلیارد مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.

2 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به مصرف دو میلیارد و 800 میلیون مترمکعب گاز در 9 ماهه سال گذشته، اظهار کرد: در نخستین روز از زمستان امسال نیز بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیروز همدانی ها 7 درصد بیشتر گاز سوزاندند

دیروز همدانی ها 7 درصد بیشتر گاز سوزاندند