مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:152023-12-25سياسي

طرح های اندیشه ورز بسیج آرمان محور، مردم محور و علمی باشند


رییس مجمع بسیجیان شهرستان یزد اقدام جهای و تقویت همزیستی را از جمله اولویت های طرح های اندیشه ورز بسیج دانست و گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانش بنیان ها در اولویت اجرایی کارگروه های تخصصی بسیج قرار گیرد.

- آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی صبح امروز در دومین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان یزد که با حضور اعضای هیئت های اندیشه ورز تخصصی و عمومی بسیج استان برگزار شد، اظهار کرد: اولین فلسفه طرح های اندیشه ورزی بسیج نشر فرهنگ انسان دوستی، دومین هدف اقدام جهادی و هم افزایی و سومین هدف از طرح های اندیشه ورزی بسیج تقویت همزیستی و افزایش رضایتمندی و توجه به افکار عمومی است.

وی با بیان این که توجه به افکار بومی متناسبت با زیست بوم مناطق مختلف و لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان درون استانی را از دیگر الزامات اجرایی برای طرح های اندیشه ورزی بسیج دانست و افزود: شبکه سازی، ریل گذاری و کادرسازی از جمله بایدهای جدی است که باید در طرح های اندیشه ورز بسیج نمود داشته باشد.

رییس مجمع بسیجیان شهرستان یزد گفت: ما باید نسبت به اقتصاد بومی، مدیریت بحران و مسجد محور بودن که نیاز جدی جامعه امروز است، برنامه ریزی داشته باشیم و با حمایت جدی مسئولان اجرایی آن را عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اندیشه ورز بسیج آرمان محور، مردم محور و علمی باشند

طرح های اندیشه ورز بسیج آرمان محور، مردم محور و علمی باشند