مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:102023-12-24حوادث

فاضلاب دزدی بیخ گوش مسئولان برای آبیاری هزاران هکتار زمین زراعی!


تا تصاویرش را نبینی یا با آن هایی که از نزدیک در جریان امر قرار دارند حرف نزنی، باورش سخت است که به جایی رسیده ایم که فاضلاب دزدیده می شود و از قضا این دزدی واکنشی هم به دنبال ندارد.

- تا تصاویرش را نبینی یا با آن هایی که از نزدیک در جریان امر قرار دارند حرف نزنی، باورش سخت است که به جایی رسیده ایم که فاضلاب دزدیده می شود و از قضا این دزدی واکنشی هم به دنبال ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این روایت کَشَف رود در استان خراسان رضوی است.

رودی که از ارتفاعات بینالود سرچشمه می گیرد و در شمال کلانشهر مشهد مقدس جریان دارد.

آبراهی که در اثر خشکسالی های شدید، مثل همتایانش در این استان و حتی مناطق دیگر کشور، حال و روز خوشی ندارد، اما به مدد یک اتفاق عجیب و دور از باور، با دوپینگ زنده مانده تا کشاورزی در این خطه زنده بماند.

البته چه زنده ماندنی وقتی که بدانیم چگونه آبی در کشف رود جریان دارد؛ فاضلاب خام و سرقتی از شاه لوله های انتقال که سالهاست به مدد حفر سوراخ در لوله های سیمانی و با لوله های پلاستیکی و البته با استفاده از موتورپمپ های پرشمار و قدرتمند به رود سرازیر می شود تا در مزارع صرف آبیاری گیاهان شده و سر از سفره های مردم در بیاورد! وضعیت فاجعه باری که اخیرا محمد درویش، فعال محیط زیستی با سفر به این منطقه و به روایت عکس و فیلم آن را به اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب دزدی بیخ گوش مسئولان برای آبیاری هزاران هکتار زمین زراعی!

فاضلاب دزدی بیخ گوش مسئولان برای آبیاری هزاران هکتار زمین زراعی!