مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:252024-01-15پزشكي

شناسایی 4500 بیمار در واحد آموزش بیمار همدان


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی 4500 بیمار پرفشاری خون و دیابت با اجرای پویش سلامت در واحد آموزش و پیگیری بیماران در همدان خبر داد.

- رسول سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان به همراهی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی در پویش ملی غربالگری پرفشاری خون و دیابت اشاره کرد و افزود:  تمام مراکز درمانی با برگزاری برنامه های متفاوت شامل سمینارها، آموزش هایی در افزایش آگاهی عمومی بیماران، همراهان بیمار و کارکنان، نصب پلاکارد و توزیع پمفلت به مراجعه کنندگان، نمایش انیمیشن و موشن گرافیک در مراکز درمانی و.

سعی در افزایش آگاهی جامعه دارند.

  وی افزود: با آغاز پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون تمام مراکز درمانی دانشگاه با ایجاد میز خدمت و با استفاده از ظرفیت های موجود همدوش با سایر مراکز در شناسایی بیماران دیابتی و پرفشاری خون همنوا شدند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه از ابتدای این طرح تعداد بیماران غربالگری شده در واحدهای آموزش و پیگیری بیمار بیش از 4 هزار و 500 نفر بوده است افزود: قریب به 8 هزار نفر نیز توسط واحدهای آموزش و پیگیری بیمار مرتبط با طرح پویش ملی سلامت آموزش داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 4500 بیمار در واحد آموزش بیمار همدان

شناسایی 4500 بیمار در واحد آموزش بیمار همدان