مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:002023-12-30پزشكي

جزییات ثبت نام فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد


معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، براساس برنامه ریزی های انجام شده، فرصت 10 روزه ثبت نام از روز یکشنبه 10 دی ماه آغاز می شود و روز چهارشنبه 20 دی به پایان می رسد.

پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه سیپاد دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

  بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، به دلیل تداخل فرایند ثبت نام با پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده تمدید نمی شود؛ کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تایید نهایی ثبت نام نشوند به هیچ وجه به گروه های آموزشی برای شروع دوره معرفی نمی شوند.

همچنین عدم ثبت نام به منزله انصراف تلقی شده و افراد برای معرفی جایگزین به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی می شوند.

   پذیرفته شدگان برای انجام فرایند ثبت نام می بایست به سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران مراجعه کنند.

همچنین پذیرفته شدگان می بایست پیش از ورود به بخش های آموزشی برای اطلاع از تاریخ جلسه معارفه گروه ها، کلاس های توجیهی، کوریکلوم های آموزشی، آیین نامه ها و دستورالعمل های آزمون ها و آخرین اخبار دانشکده پزشکی به سایت دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

جزییات ثبت نام فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد