مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:102024-01-07اقتصادي

بزرگترین شهرک دامپروری استان بوشهر در دشتستان ایجاد می شود


بزرگترین شهرک دامپروری استان بوشهر با ظرفیت پرواربندی بیش از 15هزار راس دام سنگین در اراضی روستای زیارت دشتستان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد بنافی فرماندار دشتستان صبح امروز در بازدید از محل احداث شهرک جدید دامپروری در اراضی روستای زیارت بخش مرکزی شهرستان دشتستان، اظهار داشت: برای توسعه حوزه دامی شهرستان برنامه ریزی کرده ایم و بنا داریم که چند شهرک دامپروری ایجاد کنیم.

وی داد: این شهرک در اراضی روستای زیارت بخش مرکزی شهرستان ایجاد می شود و پیگیری احداث این شهرک را از ابتدای سال آغاز کردیم و در حال حاضر فرایند اداری آن در حال انجام است که در تلاش هستیم در دهه مبارک فجر عملیات اجرایی آن شروع شود.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: این پروژه بزرگترین شهرک دامپروری استان است که به شیوه های نوین و مبتنی بر استانداردها ساخته می شود.

وی گفت: مساحت این شهرک 50 هکتار است و ظرفیت پرواربندی 15 هزار راس دام سنگین را داراست و می تواند 700 نفر اشتغال ایجاد نماید.

گفتنی است با احداث این شهرک ظرفیت دام سنگین شهرستان دو برابر افزایش می یابد.

بازدید فرماندار دشتستان از اراضی احداث بزرگترین شهرک دامپروری استان بوشهر   طیبه کیانی معاون فنی جهادکشاورزی دشتستان نیز در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین شهرک دامپروری استان بوشهر در دشتستان ایجاد می شود

بزرگترین شهرک دامپروری استان بوشهر در دشتستان ایجاد می شود