مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:202023-12-31بين الملل

دور جدید حملات موشکی و پهپادی روسیه در اوکراین


چند ساعت پس از آن که مسکو، کی یف را به انجام یک حمله هوایی مرگبار در آن سوی مرز در شهر بلگورود روسیه متهم کرد، مقامات اوکراین گفتند که روسیه شهر خارکیف اوکراین را در ساعات منتهی به سال نو با موشک و پهپاد مورد حمله قرار داد.

- چند ساعت پس از آن که مسکو، کی یف را به انجام یک حمله هوایی مرگبار در آن سوی مرز در شهر بلگورود روسیه متهم کرد، مقامات اوکراین گفتند که روسیه شهر خارکیف اوکراین را در ساعات منتهی به سال نو با موشک و پهپاد مورد حمله قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس ملی اوکراین امروز یکشنبه اعلام کرد که در اولین موج حملات روسیه، حداقل 6 موشک به خارکیف اصابت کرد که در آن دست کم 22 تن مجروح شدند و 12 ساختمان آپارتمانی، 13 خانه مسکونی و یک مهد کودک خسارت دیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، پیش از این، مقامات اوکراینی گفته بودند که در میان مجروحان در خارکیف، دو پسر 14 و 16 ساله و مشاور امنیتی تیمی از خبرنگاران آلمانی هستند.

شهردار خارکیف، دومین شهر بزرگ اوکراین، گفت: نزدیک به نیمه شب، به عنوان بخشی از بمباران گسترده تر اوکراین و به ویژه کی یف، چندین موج از پهپادهای روسی به ساختمان های مسکونی در مرکز خارکیف اصابت کردند و آتش سوزی ایجاد شد.

در آستانه سال نو، روس ها می خواهند مردم ما را بترسانند، اما ما نمی ترسیم - ما شکست ناپذیر و مغلوب نشدنی هستیم!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید حملات موشکی و پهپادی روسیه در اوکراین

دور جدید حملات موشکی و پهپادی روسیه در اوکراین