مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:502024-01-10بين الملل

نماینده پارلمان بحرین: به دنبال پایان دادن به درگیری ها در غزه هستیم


کشور بحرین به دنبال پایان دادن درگیری ها در غزه است و از سازمان های بین المللی می خواهد که بر اساس قوانین بین الملل، - نماینده پارلمان بحرین گفت: کشور بحرین به دنبال پایان دادن درگیری ها در غزه است و از سازمان های بین المللی می خواهد که بر اساس قوانین بین الملل، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و به دنبال آتش بس در غزه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله الرومیحی در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که صبح چهارشنبه در تهران برگزار شد، گفت: ما شاهد بودیم که در چند 10 روز گذشته غیرنظامیان، کودکان، زنان و پیرمردان در غزه کشته می شوند، همچنین در نوار غزه از سلاح های ممنوعه استفاده می شود.

همچنین موضع منفعلانه جامعه بین المللی در مقابل این فجایع قابل مشاهده است.

وی تاکید کرد: موضع ثابت و همیشگی حاکمان بحرین حمایت از آرمان فلسطین است و کشور بحرین تأکید دارد که آرمان فلسطین در رأس موضوعات کشورهای اسلامی است و باید تلاش اساسی صورت گیرد تا صلح و عدالت در فلسطین برقرار شود.

نماینده پارلمان بحرین عنوان کرد: کشور بحرین به دنبال پایان دادن درگیری ها است و از سازمان های بین المللی می خواهد که بر اساس قوانین بین الملل، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و به دنبال آتش بس در غزه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان بحرین: به دنبال پایان دادن به درگیری ها در غزه هستیم

نماینده پارلمان بحرین: به دنبال پایان دادن به درگیری ها در غزه هستیم