مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:402024-01-18اقتصادي

بیش از نیمی از ساختمان های بافت فرسوده در جنوب کرمان ناپایدار است


مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از ناپایداری بیش از 50 درصد ساختمان های موجود درطرح های مصوب بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در جنوب کرمان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتقاء سیما و منظر شهری از بعد روحی و روانی تاثیر بسزایی دارد و جنوب کرمان در این حوزه بسیار ناپایدار است و به طور کلی بیش از 50 درصد ساختمان های واقع در بافت های ناکارآمد شهری جنوب کرمان ناپایدار بوده و بیشترین درصد ناپایداری با 73 درصد مربوط به شهر منوجان است.

 وی در خصوص طرح ساماندهی فضاهای ناپایدار شهری اظهار داشت: طرح ساماندهی حاشیه هلیل رود با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان تهیه شده است که علاوه بر ارتقاء سیما و منظر شهری سبب ایجاد فضای تفریحی- گردشگری و برطرف شدن کانون های جرم خیز و در نهایت رضایت ساکنان خواهد شد.

 وی ادامه داد: محور طالقانی به عنوان شریان اصلی تجاری، نبض بازار و از قدیمی ترین خیابان های شهر جیرفت در منطقه مرکزی و واقع در بافت فرسوده شهری قرار گرفته که طرح پیاده راه سازی طالقانی با همکاری شهرداری جیرفت با اعتبار 3.

5 میلیارد ریال تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از ساختمان های بافت فرسوده در جنوب کرمان ناپایدار است

بیش از نیمی از ساختمان های بافت فرسوده در جنوب کرمان ناپایدار است