مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:402024-01-01اقتصادي

تولید 950 هزار قطعه ماهی زینتی در استان زنجان


مدیر شیلات و آبزی پروری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از تولید 950 هزار قطعه ماهی زینتی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 906 واحد آبزی پروری در استان فعال است.

- منصور حقی راد، مدیر شیلات و آبزی پروری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس به تولید انواع آبزیان در استان اشاره کرد و اظهار داشت: آبزیان پرورشی استان شامل ماهیان سرد آبی(قزل آلا)، ماهیان گرمابی که به صورت ترکیبی (پلی کالچر) پرورش داده می شود.

مدیر شیلات و آبزی پروری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: ماهیان گرمابی به صور ت> ترکیبی (پلی کالچر) در چهار گونه با هم پرورش داده می شود که شامل ماهی فیتو فاگ 60 درصد تولید، ماهی کپور معمولی 20 تا 25درصد تولید، ماهی آمور یا کپور علفخوار 15 تا 20 درصد و ماهی کله گنده یا بیگ هد 5 درصد در استان تولید می شود.

  90درصد ماهی تولیدی استان قزل آلا است مدیر شیلات و آبزی پروری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین به پرورش انواع ماهیان زینتی و پرورش زالوی طبی و سایر آبزیان اشاره کرد و افزود: 90 درصد ماهی تولیدی استان قزل آلا است.

  وی با بیان اینکه مهم ترین ماهی های پرورشی گرم آبی در استان به دلیل کوهستانی و سردسیر و دمای پایین محیط پرورش کپور معمولی است، ادامه داد: برای تغذیه این ماهی از مواد غذای کنسانتره آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 950 هزار قطعه ماهی زینتی در استان زنجان

تولید 950 هزار قطعه ماهی زینتی در استان زنجان