مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:552024-01-20اقتصادي

کدهایی که تیشه به ریشه جنگل می زند


امروزه جنگل خواری عامل بسیار مهم و تاثیرگذار در نابودی جنگل های هیرکانی است تاکنون تمام تخریب و منابع طبیعی مازندران، ابتدا به صورت ارائه طرح های کوچک و زودبازده بدون آسیب به مناطق جنگلی عنوان شد اما با شروع برخی پروژه های عمرانی همراه با کدهایی .

- ایسنا/مازندران امروزه جنگل خواری عامل بسیار مهم و تاثیرگذار در نابودی جنگل های هیرکانی است تاکنون تمام تخریب و منابع طبیعی مازندران، ابتدا به صورت ارائه طرح های کوچک و زودبازده بدون آسیب به مناطق جنگلی عنوان شد اما با شروع برخی پروژه های عمرانی همراه با "کدهایی" که به منظور خدمات رسانی است؛ شاهد تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز در دل این جنگل های بکر می شویم.

گرچه بخشی از آسیب ها به پای عوامل طبیعی نوشته می شود تا کار دست بشر را توجیه کند اما واقعیت این است که هر سیل و بلای طبیعی حاصل خودخواهی بشر و نبود نظارت دقیق از سوی متولیان امر خواهد بود.

نابودی منطقه گلیران با صدور کدهای روستایی صدور کدهای روستایی از ناحیه فرمانداری در سنوات ماضی جهت تک خانوارهای پراکنده در جنگل که با اعمال نفوذ متنفذین از طریق جمع آوری امضاء و سند سازی و تبدیل این گونه جوامع به روستا و به دنبال آن اقدامات فاقد مجوز و اخذ استعلام از دستگاه متولی انفال (اداره منابع طبیعی) از ناحیه دستگاه های خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدهایی که تیشه به ریشه جنگل می زند

کدهایی که تیشه به ریشه جنگل می زند