مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:302024-01-14سياسي

آنچه درباره آثار مکتوب «کربلای5» باید بدانید


نوزدهم دی ماه سالروز عملیات کربلای 5 در پیچیده ترین و مستحکم ترین خطوط دفاعی در منطقه شلمچه می باشد، عملیاتی حساس، مهم و استراتژیک به طوری که نیروهای خودی توانستند به اهداف از پیش تعیین شده برای این عملیات دست پیدا کنند.

- نوزدهم دی ماه سالروز عملیات کربلای 5 در پیچیده ترین و مستحکم ترین خطوط دفاعی در منطقه شلمچه می باشد، عملیاتی حساس، مهم و استراتژیک به طوری که نیروهای خودی توانستند به اهداف از پیش تعیین شده برای این عملیات دست پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ایام سالروز عملیات کربلای 5، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس پژوهش های صورت گرفته در رابطه با این عملیات را که در قالب کتاب توسط این مرکز منتشرشده معرفی کرده است.

1- تاریخ شفاهی حاج صادق آهنگران (با نوای کاروان) (گفت وگوی دوازدهم: نوای جهاد از هور تا شلمچه) کتاب تاریخ شفاهی حاج صادق آهنگران با عنوان با نوای کاروان در سال 1399 توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده است.

مجری تاریخ شفاهی حاج صادق آهنگران، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی بهداروند می باشد.

معرفی ابعاد شخصیتی و نقش مهم راوی در دفاع مقدس، تجلیل و تکریم از نقش مداحان و ذاکران در آن سال ها و تأکید بر نقش خانواده ایشان در همراهی و همسنگری با وی از نکات مهم و با اهمیتی است که در این کتاب به آن ها پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه درباره آثار مکتوب «کربلای5» باید بدانید

آنچه درباره آثار مکتوب «کربلای5» باید بدانید