مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:152023-12-23سياسي

کاظمی آشتیانی نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله بود


رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی را نمونه کامل جوان انقلابی ،جهادی و سالک فی سبیل الله دانست.

- رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی را نمونه کامل جوان انقلابی ،جهادی و سالک فی سبیل الله دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حسین زاده رییس جهاد دانشگاهی این واحد زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی را نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله معرفی کرد و افزود: اینکه جوانی مخلص و انقلابی با اعتقاد راسخ به کار علمی و جهادی چنین تحولی در گشایش مرزهای دانش صورت داده، از معجزات به حق تلفیق جوانی و اخلاص است.

وی با بیان این که دکتر کاظمی آشتیانی معنی و مفهوم ما می توانیم را در عمل معنا کرد، ادامه داد: چراغی که دکتر آشتیانی برای انجام پژوهش های بنیادین و گسترش و توسعه مرزهای علمی افروخته است همچنان روشن است و این پرچم در دست جهادگران دانشگاهی و توسط فرزندان و برادران و خواهران ایشان همچنان به پیش رفته و قله های توانایی یکی پس از دیگری فتح خواهد شد.

حسین زاده ادامه داد: نسل پیشروی جهاد دانشگاهی وظیفه دارد تا نسبت به شناسایی و معرفی ابعاد شخصیتی دانشمندان بزرگ، متواضع و انقلابی همچون کاظمی آشتیانی اقدامات مؤثرتر و مفیدتری انجام دهد تا جوانان و نسل های بعدی در انتخاب مسیر و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی آشتیانی نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله بود

کاظمی آشتیانی نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله بود