مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:452024-01-06حوادث

برخورد شدید کامیونت با 12 خودرو در تهرانپارس


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با 12 دستگاه خودرو در شمال شرق تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: سید جلال ملکی در توضیح جزییات این حادثه، اظهارکرد: در ساعت 11:25 دقیقه ظهر امروز حادثه تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودرو در محدوده تهرانپارس، مسیر شمال به جنوب خیابان استخر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه پس از اولین تماس به محل حادثه رسیدند، تصریح کرد: بر اساس مشاهدات همکاران بنده یک دستگاه کامیونت ولوو به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی با 12 دستگاه انواع خودرو سواری شامل سواری زانتیا، پژو 207، پراید، پژو 206 و .

برخورد کرده و متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه بعضی از این خودروها خسارت های سنگینی دیده بودند، گفت: اما موردی از نشست بنزین، واژگونی و یا شعله ور شدن خودروها رخ نداده بود.

ملکی با بیان اینکه دو نفر شامل یک خانم و یک آقا در خودروهای خود محبوس شده بودند، اظهار کرد: آتش نشانان ایمن سازی های لازم را انجام دادند و همزمان عملیات خارج کردن افراد از کابین خودرو را با حضور عوامل اورژانس انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شدید کامیونت با 12 خودرو در تهرانپارس

برخورد شدید کامیونت با 12 خودرو در تهرانپارس