مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:502024-01-08اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تقاطع غیر همسطح راهجرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تقاطع غیر همسطح راهجرد خبر داد.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پل در سه راهی خرازان شهرستان تفرش با استفاده از 30 باکس بتنی پیش ساخته شروع شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده تقاطع غیرهمسطح راهجرد در محور اراک- سلفچگان که به  نوعی ورودی شهرستان آشتیان محسوب می شود، در سنوات گذشته دارای پیشرفت فیزیکی 5 درصدی بوده ولی با اقدامات صورت گرفته و پیگیری های انجام شده در یک سال اخیر، پیشرفت فیزیکی پروژه به 65 درصد رسیده است.

مدیرکل راهداری استان مرکزی با بیان اینکه برای احداث این تقاطع 9 ابنیه احداث شده که یکی پل اصلی و 8 پل مختلف برای هدایت آب های سطحی در نظر گرفته شده است، افزود: عملیات ساخت پل و ابنیه ها به اتمام رسیده و بعد از نوروز 1403 عملیات اجرای مسیرهای دسترسی (رمپ و لوپ ها) شروع خواهد شد، اعتبار اجرایی این طرح 400 میلیارد ریال است.

 جهانی با اشاره به مطالبه مردم در خصوص تعریض محور کمیجان، ساروق، آهنگران و اراک بیان داشت: این محور از سه راهی آهنگران به سمت ساروق و در ادامه به شهر کمیجان حدود 54 کیلومتر می باشد که پیشرفت فیزیکی تعریض این محور10 درصد بوده که بحمدالله طی 2 سال اخیر با توجه به قراردادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تقاطع غیر همسطح راهجرد

پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تقاطع غیر همسطح راهجرد