مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:112023-12-30پزشكي

اهدای اعضای بدن 3 بیمار مرگ مغزی در فیروزآباد


با اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه سه خانواده فیروزآبادی، اعضای بدن سه شهروند فیروزآبادی به دلیل مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اعضای بدن جوان 39 ساله فیروزابادی که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه و خداپسندانه به چهار بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

جوان 39 ساله به نام اسماعیل منفرد امیرسالاری ساکن میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در پی سانحه تصادف برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شده که پس از بستری در بخش مراقبت های ویژه icu و همچنین تلاش های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان این مرکز متاسفانه مرگ مغزی توسط تیم پزشکی محرز گردید.

با کسب رضایت از خانواده وی پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج اهدای عضو انجام شد و وی به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل شد.

این فرد مرگ مغزی با اهدای عضو کبد به پسربچه 9 ساله از یزد و خانم 25 ساله از یاسوج، همچنین اهدای عضو کلیه و پانکراس به خانم 39 ساله از گرگان، اهدای عضو کلیه دوم به خانم 42 ساله از بندرعباس به جان چهار بیمار نیازمند پیوند حیات دوباره بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای بدن 3 بیمار مرگ مغزی در فیروزآباد

اهدای اعضای بدن 3 بیمار مرگ مغزی در فیروزآباد